Kutsal Toprak (Soner Sarıkabadayı) bilinçaltı mesaj

Son zamanlarda şarkı isimlerine bakarak incelemeye aldığım kliplerde çok tuhaf şeylere rastlamaya başladım. Çizgi filmler, diziler, sinema filmleri yanı sıra müzik sektörünüde incelediğim için, kimlerin bu kirli oyunlar içerisinde olduğunu yavaş yavaş görmeye başladım. 

Genelde dini terimler kullanılan şarkıları seçiyor ve burada verilmek istenen mesajları  analiz ettikten sonra herkesle paylaşmak için arşivime ekliyorum. Soner Sarıkabadayı'nın, Kutsal Toprak isimli şarkısını ilk duyduğumda vakit kaybetmeden incelemeye aldım. Bu incelemeler neticesinde klibin sonlarına doğru bir yerde çok net şekilde sex yazısını yakaladım. Bu klipte 2-3 yerde bilinçaltı mesajı verildiğini gördüm. Klibi izlerseniz 3:10 saniyesinde durdurun, yazıyı çok daha net görebilirsiniz.


Daha önce yorum olarak forumlara bu klipte ve bunun yanı sıra başka şarkılardada subliminal mesaj olduğunu anlatmıştım. Bir çoğunda bu mesajlar gözardı edildiği için bu blog sayfasını açmaya karar verdim.
Lütfen bunları tüm sosyal ağlarda paylaşın, herkesin bunları bilmeye hakkı var. Çünkü Soner Sarıkabadayı'nın Kutsal Toprak isimli şarkısı youtube'da 24.559.545 kişi tarafından izlenmiş. Bu çok ciddi bir rakam...

8 yorum:

  1. Artık diyecek bir şey bulamıyorum.
    Ne yapmalı.
    Karmakarışık ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapılacak iş çok basit aslında, tüm sevdiklerinizi bu konulada bilgilendireceksiniz.

      Şu anki genç nesilin neden böyle asi ve vurdumduymaz olduğunu (aralarında bizlerde varız) ve neden bu kadar rahat olduklarını anlamışsınızdır herhalde.

      Eskiden manevi değerlerine sahip çıkardı insanlar, böyle şeyleri gördüğünde ise yadırgarlardı fakat şu anda bunları göremeyecek kadar kör oldu insanlar. Bu bilinçaltı telkin yöntemleriyle insanlarımızı birer robota çeviriyorlar.

      Sil
  2. medyadan uzak durmalı... peki bu nasıl olacak.... hadi ben hiç tv izlemiyorum... çocuğum ne olacak? oğlum da pek ilgili bu konularla... şu gökçe miydi adını tam hatırlamdığım kadın... şarkısı tuttu fırlattı kalbimi... o şarkıda da subliminal mesaj var deyip duruyor benim oğlan... doğru mu bilmiyorum ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Medyadan uzak durmak şöyle olabilir, mesela insanlar bunları protesto edebilirler.

      Her şey için sokaklara dökülüyoruz, gün geliyor analar ağlamasın diyoruz, gün geliyor hepimiz sözde ermeni oluyoruz, sokak kedileri aç kalmasın kampanyaları başlatıyoruz ama küçücük yavrular için bunları yapamıyoruz.

      Neden subliminal mesajlara hayır demiyoruz? Neden sosyal medya hesaplarından bunları paylaşmıyoruz? Neden sokaklara dökülmüyoruz?

      Neden Taksim meydanına gidipte elimize pankartlar almıyoruz, veya beşiktaş meydanına veya kadıköy meydanına veya başka şehirlere...

      Sil
  3. ağzım açık,öölece bakakaldım yani...

    YanıtlaSil
  4. Hocam yazmıyorsunuz epeydir???

    YanıtlaSil

Google hesabınız yoksa yorumlama biçimi olarak lütfen "ANONİM" şıkkını işaretleyin ve YAYINLA butonuna basın.