Çocuklarımız Bu Kitaplarla Zehirleniyor

Gün geçmiyor ki yeni bir subliminal mesajla karşılaşmayalım. Özellikle çocuklarımız büyük tehlike altında. Siyonistler, İslam coğrafyasındaki oyunlarını sürdürmeye hızlı bir şekilde devam ediyor. Yeri geliyor yakıp yıkıyorlar, yeri geliyor subliminal mesaj telkin yöntemleriyle biz müslümanları içten içe yıkarak değişime uğratmaya çalışıyorlar. 

Bunu başarmıyorlar mı? Evet çok güzel başarıyorlar.

Bunun içinde önce çocuklarımızdan başlıyorlar. Siyonist üst akılların 100 yıllık 200 yıllık projeleri hayata geçiriliyor ve uygulanmaya devam ediyor.

İşte ülkemizde bir yayın evinin, çocukların gelişimi için ebeveynlere sattıkları bir kitaptan örnek.


İslam dininde haram olan Domuz ve At eti soruya cevap olarak kitaptaki yerini almış. 
Soruda, Hayvan kesen veya dükkanında hayvan eti satan kişinin mesleği nedir diye sorulmuş. Cevaplara örnek olarak ise Domuz ve At resimleri kullanılmış. İşte çocuklarımız daha o yaşlarda nasıl zehirleniyor görün.

2 yorum:

  1. A! Hakikaket domuz resmi var. Yani ne desem bilemiyorum hani 13. 5 yıldır güya İslamcı hükümet var.

    Bu işin bir de benim açımdan en acı yanı, ben biliyorsunuzdur belki (bloğumdan ya da arkadaşlarımın sayfalarına bıraktım yorumlarımdan)
    et yemem, et yenmesine karşıyım, hayvanların yenilmesine karşıyım. Küçük çocuklara kitap yazarken kasaplık hiç yer almamalı bile...tam tersine hayvan sevgisi, kürk giymenin yanlış ve günah olduğu işlenmeli...

    iyi günler dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ablam vejeteryan olduğunu bilmiyordum yeni öğrendim. Fakat müslümanlara et yemek helaldir. Yemeyen günaha girmez tabiki. Domuz resminin müslüman ülkenin ders kitaplarında olması kabul edilemez. Müslüman olarak buna karşıyım...

      Sil

Google hesabınız yoksa yorumlama biçimi olarak lütfen "ANONİM" şıkkını işaretleyin ve YAYINLA butonuna basın.