Chp İftar Yemeği Vermiş

Merhaba arkadaşlar, aranızda particikler, pırtıcıklar sevdalıları olabilir ve bana kızabilirler. Bu önemli değil, sadece parti tutmam, ve amacım bir partiyi kötülemek değil. Zira zaten hiçbiri islamı temsil etmiyor. Bu nedenlede benim için bir değerleri yok. Benim gözümde hepsi aynı.

Asıl konuya gelecek olursak, her ramazanda olduğu gibi partilerin verdiği iftar yemeklerini bilirsiniz. Bu partilerden biride CHP. Bizim burada iftar çadırları dolup taşar. Memlekette o kadar fazla aç var ki, hatta ailemiz içinde bile rastlamak mümkün. Bunlar paralı açlar.

CHP geçen gün iftar yemeği vermiş ve bu iftara katılanların çoğu oruçlu değilmiş. Bunu anlatan kişide bir alevi. Ve yaptığı bu iğrenç işi utanmadan gelip anlatıyor. Bizim bölgeden katılanların çoğu alevi ve hiçbiri oruç tutmuyordu fakat iftara katılmışlardı. 

Bizim sahte müslümanlar beleşi çok sever. Bununda ötesinde maalesef benim ailemden olan biride hayatında oruç tutmamış ama her ramazan iftar çadırlarındanda çıkmaz. Ailemdeki bu şahıs CHP'nin verdiği bu iftar yemeğinde baş köşedeki yerini almıştı. (Bundan utanıyorum)

Lafa geldimi kalpleri temiz fakat inanmadıkları bir şeye aç gözlü oluşlarından dolayı saldırırlar. Biride çıkıp yahu kardeşim biz oruç tutmuyoruz ne işimiz var burada demiyor. Onun dışında, iftar açmak için ezanı bekliyorlar :)

Bende 4-4 lük bir ailede yetişmedim, hatta dini görevlerini yerine getirmeyen bir ailem var. Fakat insan ailesini seçemiyor. Bunun dışında şükrediyorum ve dua ediyorum. Ailemin bana yol göstermesi gerekirken yıllardır ben onlara yol göstermeye çalışıyorum ve sırf islamın kurallarını anlatıyorum diye fırçayı yiyen yine ben oluyorum.

Bu çadırlarda ne kadar beyin yoksunu varsa kendileri gibi eşi, dostu çağırıp oruç tutmadıkları halde iftar yapıyorlar. Halbuki sokakta yaşayan, kimsesizler, öksüzler vs. bu çadırlarda sıcak bir çorba içmeli değillermiydi.

Sadece bu tür iki yüzlü insanları görünce tiksiniyorum. Oruç tutma ama kendine iftar yemeği ver :) nasıl bir dünyada yaşıyoruz, kimlerle aynı evde aynı havayı soluyoruz, bu nasıl bir şakadır bilemiyorum.  

Yüce RABBim, ey güzeller güzeli ALLAHım sen benim aklımı koru ve bugünkünden daha iyi idrak edebilme becerisi nasip eyle. Dünümde, bugünümde olduğun gibi yarınımdada yanımda ol, bu aciz kulunu koru ve gözet. Her zaman doğru olanı söyleyebilmemi ve hakkın yanında yer almamı sağla. Kalpleri seninle çarpan kullarının yoluna yoldaş eyle. Amin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google hesabınız yoksa yorumlama biçimi olarak lütfen "ANONİM" şıkkını işaretleyin ve YAYINLA butonuna basın.